اطلاعیه حمایتی

اطلاعیه حمایتی
مالکان و بهره برداران محترم جایگاههای سوخت کشور؛
باسلام

احتراما، با تلاش اعضای انجمن صنفی CNG کشور، و با توجه به حساسیت کار در جایگاههای عرضه سوخت و امکان ابتلای کارکنان جایگاهها به بیماری کرونا ، طبق رایزنی های انجام شده با یک خیریه تولید کننده تعداد محدودی لباس ایزوله ویژه جایگاههای سوخت و ماسک n95 با همکاری انجمن سی ان جی کل کشور آماده ارایه به همکاران محترم می باشد.
طبق مذاکره به عمل آمده با خیریه تولید کننده و تخفیفات دریافت شده هزینه به شرح ذیل می باشد.
هزینه هردست لباس+ ماسک+هزینه پست =مبلغ حدود ۱۵۵ تا ۱۷۵ هزار تومان می باشد (به دلیل تفاوت در هزینه پستی) .
لباسها نفوذ ناپذیر نسبت به هرگونه مواد شیمیایی، نفتی، اسیدی، مواد ضدعفونی کننده نظیر وایتکس و الکل بوده همچنین قابل شستشو و فری سایز میباشند.
عکس های لباس ها و ماسک به پیوست می باشد.
همچنین با مذاکره با تولید کننده دیگری دستکش فریزری یکبار مصرف هر بسته ۱۰۰ عددی(۵۰ جفت) به قیمت ۷۰۰۰ تومان(بدون احتساب هزینه پست) قابل تهیه می باشد.
لذا همکاران و جایگاه داران محترم که تصمیم قطعی نسبت به سفارش دارند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۳ فروردین ۹۹ نسبت به اعلام سفارش خود با فرمت ذیل به آقای محسن راه روان به شماره همراه ۰۹۱۲۴۱۲۲۱۲۵ صرفا از طریق تلگرام یا واتس آپ یا پیامک اقدام نمایند. (لطفا تماس نگیرید به علت حجم بالای سوالات و لزوم سفارش مکتوب)
۱-نام مالک جایگاه یا شرکت بهره بردار
۲- شماره تماس
۳- نام جایگاه و استان و شهر محل فعالیت
۴-آدرس دقیق پستی جایگاه جهت ارسال

لازم به ذکر است این کار صرفا جهت رفع نیاز همکاران و همچنین خیریه تولید کننده توسط دوزندگان معلول انجام یافته و انجمن صنفی CNG کشور هیچ نفع و مسئولیتی ندارد.
شماره حساب یا کارت جهت واریز وجوه متعاقبا پس از نهایی شدن سفارشات اعلام میگردد.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی سی ان جی کشور